Tuesday, July 26, 2011

tiket habis sialllllll

mencarut dah aku nie.....
memang aku tak puas hati kut,
aku sampai stadium 3.30pm kut tadi,
memang nasib malang la aku gamaknya,
xdapat nak beli tiket,

yang nak jadi kan ceritanya,
sebenarnya ada je lagi tiket,
tapi disebab kan bangang nya FAM
dah aku tak dapat beli untuk hari ni punya jualan,
apa la salah nya cetak sampai 95k siap2,
pastu jual terus hari nie,
xda la susah kan orang yang datang lewat.

masa jualan sebenar kul 9am sampai kul 7pm,
tapi tiket dah habis masa kul 3pm kut,
apa ke jadahnya.........
kesian la yang dah minx keje separuh hari 2,
tak akan nak biar depa amek cuti besok,
semata-mata nak beli tiket.

kalau tiket habis terjual 95k hari takpa la,
boleh la jugak aku terima,
ini tidak ada lagi kut tiketnya,
aku bukan apa,
cuma malas je lagi nak gerak pergi BJ lagi,
dah susah rasanya...............

kesimpulanya aku dah betul sakit hati hari ini,
jangan la buat saya mcm nie,
nak stadium penuh,
tapi ada pihak yang lepas pandang perkara ini,
kesian la kat abang akak yang tak dapat beli tiket tadi,
takpa la. benda dah jadi,
nak marah pun buat sakit hati je kut.

apa2 pun korang tegok video ni ye

No comments:

Post a Comment