Sunday, July 24, 2011

terok perangai

assalammualaikum
ape pun tak boleh,
setiap apa pun yang berlaku,
semua kehendak di atas sana tau,
aku balik je kampung,
banyak yang aku nampak,
agak2 terok gak la perangai aku sekarang nie

terima kasih la pada kawan2 semua
yang aku jumpa kat kampung sana.
kita lepak tak sia-sia la malam 2,
hahahahahahahahahaahhahaha
kesian mamat kene basuh ngn aku,
padahal aku pun x betul,
ada hati nak basuh orang,

tapi bila di fikir kan balik apa yang aku cakap malam tu,
aku patut buat jugak,
jangan pandai nak cakap hal orang je,
hal aku nie pun tak betul lagi,
aku rasa dah patut aku buat dari sekarg,
aku nak semua impian aku tercapai..

selama nie aku rasa banyak yang aku lepas pandang,
disaat ini la aku nak ubah segalanya,
aku nak perubahan yang baik,
taknak lagi buat sambil lewa,
sebelum nasi menjadi bubur,
baik aku sukat air betul2,
sebelum tanak nasi 2,
moga2 dapat la jugak aku makan nasi yang sempurna.

disini aku mohamad fairus bin amir hussien,
ingin memohon maaf,
atas segala kesalahan saya ye,
saya juga mendoakan anda semua.............................

No comments:

Post a Comment