Friday, July 8, 2011

huru hara

aduyai

apa la nak jadi ngan negara aku,
tak best la mcm nie,
aku rasa tak patut la buat macam nie,
menyusahkan masyarakat je,
nak keluar besok pun takda semangat,
bosan la macam nie,
nanti.....................
yang dikejar x dapat,
yang dikendong keciciran,
sape yang susah,
aku jugak yang susah,
sebab dah memg menyusah kan aku rasanye,

buat baik berpada pada
buat jahat jangan sekali
pasal apa jangan sekali
sebab memg dah sah-sah 
korang tak kan penah lari dari melakukan kesalahan
kirenye kesalahan tu jahat la kan..

aahhhhhhhhhh

aku tak kira la ape pun sekali,
yang aku nak keamanan je,
senang aku nak melakukan aktiviti,
bile dah jadi macam nie nak makan pun tak selera,
walau pun aku masih muda, 
tapi aku tak nak la negara aku berada dalam keadaan macam ni,
nie la yang dikatakan akhir zaman,
lantak la kome ek,
pikeow la sondiri ek,

buruk baiknya pada korang sendiri,
jauh kan la dari perkara-kara yang menyusah kan orang lain

pesanan ini dibawa oleh adeq sediasedia

No comments:

Post a Comment