Thursday, July 7, 2011

banyak tidur

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

sedapnye la lau tidur dengan betul kan,
memang la best sebb kita tak rasa mengantok. betul kan.
tapi lain pulak cerita yang aku nak cerita ni,
lau korang nak tau aku asyik tidur je.
lau sehari tu ada 24jam aku tidur hampir 12 jam setiap hari
mungkin lebih,atau mungkin 24jam terus tidur...
hahahahahahahahaha
takda la sampai 24jam aku tidur,tipu la lau aku tidur 24jam sehari,
paling lama pun aku tidur 20 jam..
amek ko,memg lame la kan..
percaye atau tidak bolos saja dinding itu.





alamak...........................................





aku rasa mulai hari ini aku dah patut dah memperbetulkan tidur aku,
supaya hari2 aku lebih sempurna,
agak2 korang la kan,
nak tau tak jadual perjalanan hidup aku sekarang?????

0630 hingga 1230
  1. bangun pagi gosok gigi gunekan ubat gigi
  2. insyallah solat
  3. siap2 kan dina sampai antar ke sekolah pagi
  4. kemas sikit2 rumah
  5. ambil dina balik sekolah pagi
  6. masak tengah hari
  7. luangkan masa untuk belajar apa yang tak tahu
  8. antar dina ke sekolah petang
  9. pastu boleh tidur sampai sebelum habis waktu solat zuhor
 
1230 hingga 1700
  1. rehat2
  2. mandi tegah hari
  3. solat
  4. sambung belajar apa yang masih tak tahu
  5. buat semua benda yang patut dilakukan pada minggu itu
  6. ambil dina dari sekolah petang 
  7. bersukan setiap petang
  8. mandi dan makan
1700 hingga 0000
  1. solat
  2. tegok tv
  3. bukak facebook dan menulis blog
  4. lepas tu tidur sebelum pukul 0000
 
ok tak jadual aku untuk hari isnin hingga jumaat
hari sabtu dan ahad adalah hari bebas sesuka hati aku
hahahahahahahaha
tapi aku rasa boleh lagi meluangkan masa untuk buat benda lain
weyyy jangan la risau ok,sebb kita boleh sms dan col lagi macam biasa
cuma kene la pelan2 kayuh cikit.....
 
berhati-hati di jalan raya
 

2 comments:

  1. setelah puas ku mncari akhirnyer jmpe gak blog aq ...ko tu klu tido mg x igt dunie

    ReplyDelete
  2. kan... ko sendiri tau aq lau dah dapat tido macam mane kan..

    ReplyDelete