Friday, August 26, 2011

kasut baru

happy gile aku dapat beli kasut hari nie
terima kasih kat akak aku
sebab die yang belanja 
syukur sangat



nie la kasutnye

cube korang teka aku amek wane ape

hahahahahahahahahahaha

sudah semestinya warna kegemaran
.......................................

sape lagi lau bukan wey aku
senang hati aku pakai wane wey aku


Sunday, July 31, 2011

pencarian cinta

ku mencari cinta yang suci dan indah,
agar hidup ku lebih bermakna..
pencarian cinta bermulanya iya,
dalam hidup ku yang tidak sempurna..
 
akhirnya diri ku memiliki cinta,
 yang tulus dari seorg wanita...
ku berasa bersyukur kepada yang esa,
atas cinta yang dikurniakannya..
 
akan ku jaga ia keakhirnya,
walau dugaan datang melanda.
pencintaan ini yang telah terbina
biar kan ia kekal abadi..
 
selamanya
selamanya
selamanya
...........................selamanya...........................

korang nyanyi sekali ek..
aku sudah serta kan irama dan lagu

video
sebelum play korang stop dulu lagu blog nie
kat bawah sekali tau..

terbaik wookk
 
nanti aku bercadang nak buat video lain.

puasa

selamat berpuasa aku ucap kan kepada semua umat islam

cerita kali ini tiada yang menarik pun,
cuma ada 1 kesah aku nak cerita,
kesah ini membuat kan,
semua orang terpaksa,
menahan diri dari lapa dan dahaga,
tak lupa jugak dari menahan nafsu...

ini semua perlu dilaksanakan,
bukan dengan terpaksa,
tapi dengan penuh keimanan,

tak tau la nak cakap apa lagi,
sebb otak aku tegah beku malam nie,
susah nak cakap la..
k bye2......

jgn lupa niat puasa ok.